Wang mester főzni tanít

A Gizella úton kis kötényben álltak már páran, mikor érkeztem, így bár korábban nem jártam itt, véletlenül se téveszthettem volna el a helyszínt. Többnyire párok választják a főzéstanulás eme kellemes, ám nem túl olcsó módját. Én egy kedves barátommal mentem, aki Ázsiában többfelé járt már. Én viszont amennyire otthonosan mozgok a magyar, olasz és a francia konyhába, annyira idegen terepként kezelem az ázsiait. Wang mester három fogást tanított. Halaromájú sertéscsíkokat, pekingi padlizsánt és szecsuáni tészta levest. Egyszerűen elkészíthető fogások ezek, ahol a lényeg, hogy ismerjük a megfelelő fűszereket, és azt, hogy ezek hogyan reagálnak egymás társaságára. Számomra ezért volt hasznos a kurzus. Mert az, aki otthonosan mozog a konyhában, meg kell hagyni, nem túl sok újat tanul. De programnak remek, és az ételeket is megehetjük a végén, amiket mi főztünk Wang mester útmutatása alapján. Az én sertéscsíkjaimra azt mondta, hogy nágyon fííínom.  No de íme egy rövid videó arról hogyan is zajlik egy ilyen este, illetve Wang mester éttermének konyhájáról, amit elképesztő volt látni. Másodpercek alatt készülnek el a fogások, a példamutatóan tiszta konyhában.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése